GALVENĀ INFORMĀCIJA

1. Līgumslēdzēja puse saskaņā ar šādiem noteikumiem un nosacījumiem ir jobbi.lv un klients.
   Turpmāk norādītajos noteikumos jūs atradīsiet arī informāciju par atteikuma tiesībām, 
   līguma informāciju, garantiju un internetveikala izmantošanas noteikumiem.
2. Saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem Jobbi.lv sniedz pakalpojumus elektroniski.
3. Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz pasūtījumiem, kas iesniegti pēc 2018.gada 25.maija.

IEVADS

4.  Noteikumos un nosacījumos ievērojiet šādus noteikumus:
4.1 Nespēja - apstākļi, kas padara pastāvīgu vai īslaicīgu veikala izmantošanu neiespējamu.
4.2.Personiskie dati - lietotāja personiskie dati saskaņā ar 4.punktu 1) GDPR
4.3 Parole - numuru un burtu virkne, kas nodrošina piekļuvi veikalam.
4.4 Civilkodekss - Civilkodekss, kas izsludināts 2002. gada 2. janvārī (BGBl. I, 42. lpp., 
    2909; 2003 I S.738), pēdējo reizi - ar 1.pantu 2014.gada 22.jūlija likumā (BGBl I, 1218. lpp.)
4.5 Godīgas administratīvās prakses kodekss - Eiropas Parlaments 2001. gada 6. septembrī pieņēma kodeksu.
    Kodekss informē pilsoņus par to, kādi principi attiecas uz administratīvo darbinieku darbībām un ko
    viņi no tiem var pamatoti sagaidīt
4.6 Patērētājs - fiziskā persona, kurai pieder viena vai vairākas preces vai pakalpojumi, kas iegūti
    komerciāli.
4.7.Konts - piekļuve sistēmā.
4.8.Iepirkumu grozs - lietotāja pasūtīto preču skaits.
4.9 Login - veikala lietotājvārds, kuru izmanto, lai ieetu sistēmā.
4.10.Konfidencialitātes politika - organizācijas veiktas darbības, lai aizsargātu klienta vai privātās 
     dzīves neaizskaramību. Lai aizsargātu lietotāju.
4.11.Autortiesības - aizsargā autora autortiesības.
4.12.Reģistrācija - konta izveide.
4.13.Jobbi.lv - SIA Jobbi ir iekļauts Latvijas Uzņēmumu Reģistrā ar numuru: 50103921091, nodokļu 
     identifikācijas numurs: 50103921091, nodokļu identifikācijas numurs: LV50103921091, tirdzniecības 
     reģistrācijas numurs: 50103921091.
4.14 Veikals - serviss, kas pieder Jobbi.lv un ir pieejams vietnē www.jobbi.lv
4.15.Regulārais klients - lietotājs, kuram ir regulārā klienta statuss vietnē www.jobbi.lv
4.16 Preces - produkti, kurus var iegādāties veikalā.
4.17.Pakalpojums - produkti, kurus SIA Jobbi sniedz lietotājam, piemēram: konts veikalā, pirkuma pasūtījumi.
4.18.Datu aizsardzības likums - SIA Jobbi datu aizsardzības prakse ir saskaņā ar federālo datu aizsardzības 
     likumu (BDSG)
4.19 Datu aizsardzības pamatnoteikumi (DSGVO), Anglijas vispārējā datu aizsardzības regula (GDPR), ir viens
     2016.gada 27.aprīļa Eiropas Savienības (UE) regulām par fizisko personu aizsardzību.
     Personas datu apstrāde un personu brīva aprite, kā arī Direktīvas 95/46 / EK atcelšana
     (Vispārējā regula par datu aizsardzību) (OV L 119, 1. lpp.).
4.20. E-komercijas likums
4.21. Lietotājs - fiziska persona, kas izmanto veikalu.
4.22. Pasūtījums - klienta lūgums izplatītājam nodrošināt vienu vai vairākus produktus.
      Vairumā gadījumu pasūtījums paredz līgumattiecības.

TEHNISKIE NOSACĪJUMI

5.  Tehniskie nosacījumi, kas nepieciešami veikala pareizai lietošanai:
5.1 Piekļuve internetam
5.2 Pareizi konfigurēts interneta pārlūks Microsoft Internet Explorer vismaz 5.5 vai Opera 7.x vai
    Firefox 1.x, Chrome
5.3 Ekrāna izšķirtspēja vismaz 1024x768
5.4.Lietotājam ir jābūt ieslēgtām sīkdatnēm, instalētam JavaScript un Flash plug-in
6.  Izmantojot programmatūru, kas ietekmē pārlūka funkcionalitāti, var ietekmēt pareizo veikala darbību. 
    Lai iegūtu pilnu veikala funkcionalitāti, ir jābūt atslēgtai programmatūrai, kas varētu ietekmēt 
    veikala funkcionalitāti.
7.  Veikala izmantošana var būt atkarīga no papildprogrammatūras instalēšanas.

LIETOŠANAS NOTEIKUMI

8.  Pakalpojumu izpildes līgums tiek noslēgts veikala izmantošanas laikā.
9.  Anonīmi nav iespējams apmeklēt veikalu.
10. Lai varētu pilnībā piekļūt veikalam, lietotājam ir jāpiesakās sistēmā.
11. Lai pieteiktos, lietotājam jāaizpilda veidlapa. Jāiesniedz šādi dati:
    E-pasta adrese, parole, adrese, tālruņa numurs, vārds un uzvārds. Lauki, kur ievadāt datus,
    ir apzīmēti ar "*".
12. Piekļuve kontam ir aizsargāta ar paroli. Parolē jābūt vismaz 4 rakstzīmēm un ne vairāk kā
    32 rakstzīmēm garai. Parolei jābūt konfidenciālai.
14. Lietotājam, kurš vēlas pieteikties, jāatzīmē lodziņš "karodziņš" un jāapstiprina:
14.1."Esmu izlasījis un piekrītu lietošanas noteikumiem un konfidencialitātes politikai"
14.2."Es piekrītu saviem personīgajiem datiem, reģistrācijas datiem un dati, kas tiek savākti, 
     izmantojot veikalu, lai pareizi izpildītu līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu 
     no administratora.
15.  Lietotājam nav jāpieņem atlikuši punkti.
16.  Kad lietotājs aizpilda veidlapu un noklikšķina uz pogas "pieteikties", tiek norādīta
     E-pasta adrese uz kuru tika nosūtīts apstiprinājums, ka konts ir izveidots.
17. Lietotājam var būt tikai viens konts.
18. Konta datu nodošana trešajām personām ir aizliegta.
19. Ja pēc jūsu reģistrācijas jūsu personiskā informācija ir mainīta, jums tā nekavējoties jāatjauno.
20. Ja konta izveide notiek pirkšanas procesā, lietotājam ir jāiesniedz dati (skat. 11. punktu).
21. Lietotājs var ievietot pasūtījumus, pārbaudīt pasūtījuma statusu un piekļūt
    preču un to rēķinu informācijai.
22. Aizliegts sūtīt nelegālu saturu veikalā.

PIRKUMA LĪGUMS

23. Jobbi.lv sniegtā informācija par precēm ir tikai aicinājums noslēgt līgumu.
24. Visas cenas norādītas eiro un zlotās, un ietver pievienotās vērtības nodokli.
25. Pasūtot vēlamās preces, aizpildot un iesniedzot tiešsaistes veidlapu internetā,
    klients iesniedz piedāvājumu noslēgt pirkuma līgumu.
26. Pasūtījuma apstiprinājums vēl nenosaka, ka pārdevējs pieņem līgumu. Tas apstiprina tikai
    pasūtījuma saņemšanu.
27. Lai pareizi un pilnīgi izvietotu pasūtījumu, jums jāaizpilda veidlapa un:
27.1. Izvēlieties preču veidu un daudzumu un noklikšķiniet uz pogas "pirkt"
27.2. Izvēlieties piegādes veidu
27.3. Izvēlieties maksājuma veidu un piegādes adresi
27.4. Norādiet personas datus, kas obligāti norādīti ar "*"
27.5. Noklikšķiniet uz lodziņa "karodziņš", noteikumi un nosacījumi, konfidencialitātes politika 
      un pieņemt maksājuma pienākumu.
27.6. Pieņemt galīgo saturu pasūtīšanas laikā
27.7. Noklikšķiniet uz pogas "Noformēt pasūtījumu"
28. Pasūtīšanas laikā lietotājs var mainīt izvēli vai atcelt pirkuma procesu.
29. Noklikšķinot uz "Norofmēt pasūtījumu", lietotājs apstiprina personas datus.
30. Kad lietotājs noklikšķina uz pasūtījuma pogas, viņš saņem informāciju par viņa pasūtījumu uz e-pastu.
31. Visas norādītās cenas neattiecas uz iepakojuma un piegādes izmaksām pasūtīšanas brīdī.
32. Piegāde (piegādes izmaksas) piegādei ārpus Latvijas, izmaksas tiks iekasētas atsevišķi.
33. Cenas tiek atjauninātas katru dienu, un to var mainīt katru dienu.
34. Pirms lietotājs pabeidz pasūtījuma procesu, viņam ir pieejama informācijai par viņa pasūtījumu
    (preces vērtība, preču skaits, maksājuma veids).
35. Jobbi.lv piedāvā šādus maksājumu veidus:
35.1 avansa maksājums (bankas pārskaitījums iepriekš)
35.2 PayPal
36. Neapmaksātie pasūtījumi tiks automātiski atcelti pēc 7 dienām. Ja pasūtātājs pēc 7 dienām
    ir samaksājis, lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs atjaunosim jūsu pasūtījumu.
    Tomēr jums ir jāsagaida, ka var rasties iespējami piegādes kavējumi. 

ATCELŠANA

37. Ja jūs esat patērētājs saskaņā ar tiesību aktiem, jums ir tiesības bez iemesla atteikties 
    no preces 14 dienu laikā.
38. Lai izmantotu jūsu atteikuma tiesības, jums ir jāsazinās ar mums SIA Jobbi , Perkunkiemio g.13-91, 
    Viļņa, Lietuva LT-12126 ar paziņojumu (piemēram, vēstule, tālrunis vai pa pastu nosūtītais e-pasts)
    un  informējiet par savu lēmumu izstāties no šī līguma.
39. Varat arī izmantot atteikuma veidlapu, kas atrodama vietnē www.jobbi.lv.
40. Lai ievērotu atteikuma termiņu, jums pietiek tikai saņemt paziņojumu no SIA Jobbi par jūsu
    iesnieguma saņemšanu.
41. Jobbi.lv informēs lietotāju par atgrieztās preces saņemšanu.
42. Ja jūs atceļat līgumu, SIA Jobbi samaksās visus maksājumus, ko SIA Jobbi saņēmusi no jums,
    izņemot piegādes izmaksas. SIA Jobbi var noraidīt atmaksu, kamēr neesam saņēmuši preces
    atpakaļ vai kamēr neesat iesniedzis pierādījumu, ka esat atgriezuši preci.
43. Atteikuma tiesības neattiecas uz līgumiem: par precēm, kas nav saliekamas, un par
    individuāla pasūtītām precēm.
44. Lietotājam jāmaksā par iespējamiem preču vērtības zudumiem, kas radušies kamēr prece bija pie viņa.
45. Atgriešanās izmaksas sedz lietotājs. Preces jānogādā uz šādu adresi: SIA Jobbi,
    Perkunkiemio g.13-91, Viļņa, Lietuva LT-12126.
46. ​​Elektroniskā atgriešanas forma ir pieejama pēc reģistrācijas.
    Lietotājam jāaizpilda visi lauki ar simbolu "*".
47. Produktam nedrīkst būt nekādām nodiluma pazīmēm.
48. Produktam jābūt iepakotam tādā veidā, kāds tas ir bijis sākotnēji iepakots.
49. Ja klients ir uzņēmējs, viņam nav 14 dienu atteikuma tiesību.

GARANTIJAS NOSACĪJUMI

50. Jobbi.lv nedod nekādu garantiju.
51. Garantiju sniedz ražotājs un tas ir ražotāja brīvprātīgais pakalpojums. 
    Garantijas laiks ir atšķirīgs. Garantijas prasība ir jāiesniedz šajā periodā.
52. Garantijas nosacījumus nosaka ražotājs.
53. Klienta prasības pret Jobbi.lv defektu gadījumā nosaka likumā noteiktie noteikumi
    Garantijas laiks ir 2 gadi privātpersonām, 1 gads jurid.personām.
54. Ražotāja garantija neuzliek likumā noteiktās klienta garantijas prasības.
55. Ja vēlaties pieprasīt garantiju, lūdzu, nosūtiet ziņu uz: info@jobbi.lv vai
    SIA Jobbi, Perkunkiemio g. 13-91, Viļņa, Lietuva LT-12126.
56. Lietotājam jāiesniedz pirkuma dokuments.
57. Garantijas gadījumā pircējs var pieprasīt cenu samazinājumu, izstāšanos no līguma, apmaiņu vai naudas atgriešanu.
58. Izstāšanās no pirkuma līguma nav iespējama, ja Jobbi.lv nekavējoties apmainā vai novērš defektu. 
    Klients var pats izlemt, vai viņš grib preci apmainīt vai novērst defektu.
    Ja tas nav iespējams vai izmaksas ir pārāk augstas, SIA Jobbi atgriež naudu.
59. Ja klients vēlas veikt apmaiņu, saņemt atlaidi vai kompensāciju, un 14 dienu laikā nesniedz atbildi,
    Jobbi.lv pēc noklusējuma pieņem esošo klienta lēmumu.
60. Pasūtītājs nav tiesīgs izstāties no līguma, ja preču defekts nav būtisks.
61. Garantijas gadījumā sūtiet preces uz šādu adresi: SIA Jobbi, Perkunkiemio g. 13-91, Viļņa, Lietuva LT-12126.
62. Atgriešanās izmaksas sedz patērētājs.
63. Garantijas gadījumā izmantojiet atgriešanas veidlapu. Tā ir pieejama pēc reģistrācijas.

ATTEIKUMS

64. Jobbi.lv apņemas nodrošināt veikala pareizu un nevainojamu darbību.
    Neveiksmes gadījumā negatīvās sekas tiek samazinātas pēc iespējas ātrāk.
65. Attiecībā uz plānoto dīkstāvi lietotāji tiek informēti vairākas stundas iepriekš, izmantojot vietni.

DATU AIZSARDZĪBA

66. Jobbi.lv ir personas datu administrators reģistrācijas veidlapā un pasūtījuma laikā.
67. Sazinieties ar Jobbi.lv, izmantojot pa pastu: SIA Jobbi, Perkunkiemio g.13-91, Viļņa,
    Lietuva LT-12126 un pa e-pastu: info@jobbi.lv.
68. Klienta personas datu apstrādes juridiskais pamats ir pirkuma līgums.
69. Personas datus apstrādā tikai nolūkos, kas saistīti ar pirkuma līguma izpildi.
70. Personas datu sniegšana nav obligāta, bet bez tiem nav iespējams noslēgt un izpildīt līgumu.
71. Klienta personiskā informācija netiks glabāta ilgāk nekā nepieciešams.
72. Klientu personas datus var nodot tālāk šādām personām: mūsu kompānija SIA Jobbi, mūsu piegādātāji.
73. Klientu personisko informāciju var nodot mūsu apakšuzņēmējiem (apstrādes uzņēmumiem), piemēram, 
    grāmatvedības, juridiskajām un IT kompānijām, mārketinga aģentūrām, pārvadātājiem, preču piegādātājiem,
    kas tieši nodarbojas ar pakām, kā arī operatoriem un maksājumu apdrošinātājiem.
74. Jobbi.lv neplāno nodot klientu personas datus trešai valstij vai starptautiskām organizācijām.
75. Klientam ir tiesības pieprasīt, labot, nosūtīt un piekļūt Jobbi.lv datiem
76. Saistībā ar Jobbi.lv personīgo klientu datu apstrādi klientam ir tiesības
    iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.
77. Jobbi.lv var pieņemt automātiskus lēmumus, pamatojoties uz klienta personas datiem.

SŪDZĪBAS

78. Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību.
79. Sūdzības var iesniegt, izmantojot kontaktinformāciju, kas atrodas www.jobbi.lv pa e-pastu
    uz info@jobbi.lv vai rakstveidā SIA Jobbi, Perkunkiemio g. 13-91, Viļņa, Lietuva LT-12126.
80. Jobbi.lv ir pienākums izskatīt jebkuru sūdzību.
81. Katrā pieprasījumā jāietver šāda informācija: vārds, uzvārds, adrese, e-pasta adrese, prasības pamatojums.
82. Visas sūdzības jāapstrādā 14 darba dienu laikā pēc saņemšanas, bet īpaši sarežģītas lietas vēlākais 
    30 darba dienu laikā.
83. Sūdzība jāiesniedz 14 dienu laikā pēc notikuma.

PĀRTRAUKŠANA

84. Lietotājs var jebkurā brīdī nodzēst kontu, nosūtot iesniegumu uz e-pastu uz info@jobbi.lv vai arī 
    uz vēstuli SIA Jobbi, Perkunkiemio g. 13-91, Viļņa, Lietuva LT-12126.
85. Darba traucējumu gadījumā Jobbi.lv var izbeigt līgumu. Paziņojuma termiņš ir 14 dienas.
    Lietotājs tiks informēts pa e-pastu.
86. Ja Jobbi.lv izbeidz līgumu, lietotājs nevar iepriekš atkārtoti reģistrēties bez iepriekšējas 
    konsultācijas ar SIA Jobbi.

AUTORIZĀCIJA

87. Jobbi.lv paziņo, ka Veikala tīmeklis ir darbs autortiesību likuma nozīmē.

KOMPETENTS LIKUMS

88. Piemēro Latvijas tiesību aktus.
89. Jobbi.lv cenšas atrisināt strīdus draudzīgi.

NOSLĒGUMA PIEZĪMES

90. Tiesību akti, kas piemērojami līgumam starp lietotāju un Jobbi.lv, kura priekšmets ir pakalpojumi
    no Jobbi.lv uz nosacījumiem, kas norādīti noteikumos, ir Latvijas tiesību akti.
91. Jobbi.lv informēs Jūs par jebkādām izmaiņām Pakalpojumu sniegšanas noteikumos pa e-pastu.
92. Ja kāds no šiem Vispārējiem Noteikumiem ir spēkā neesošs, pārējā līguma daļa paliek spēkā.
    Neefektīvo noteikumu vietā piemēro attiecīgos tiesību aktus.